Facebook Twitter Email

Bohemian National Hall, New York City

Natiunile Unite achizitoneaza anual bunuri si servicii in valoare de peste 13 miliarde de dolari.

Seminarul va va ajuta sa intelegeti cum poate compania Dvs. sa faca afaceri cu organizatiile ONU.

Ce puteti spera de la acest eveniment?

Firmele interesate sa invete cum se fac afaceri cu ONU vor intelege unde se pot gasi anunturi de achizitii, cum functioneaza procesul de licitare si tipurile de produse pe care organziatiile ONU si le procura. Diferitele sectiuni interactive vor ajuta companiile cum se pot promova mai eficient bunurile si serviciile lor catre sistemul de achizitii ONU. Intalnirile bilaterale (1-on-1) vor crea oportunitati pentru reprezentantilor companiilor  de a se intalni direct cu organizatiile ONU (care efectueaza achizitii).

Prin ce se remarca evenimentul

  • Sprijinit de mai multe organizatii ONU cu activitati de achizitii, precum si de misiunile diplomatice si oficiile consulare ale tarilor membre UE prezente in New York
  • Prezentari oferind o vedere de ansamblu ale celor mai importante organizatii ale ONU, procedurile lor de achizitii si activitatile aferente
  • Sectiuni pe tematici specifice, selectionate si conduse de catre oficialii ONU, axate pe anumite sectoare industriale
  • Participarea scontata din partea: UN/PD (Procurement Division), UNOPS, UNDP, UNCHR, WFP, UNRWA, UNIDO, UNGM*
  • Excelente oportunitati de discutii directe (B2B Network) cu celelalte 120 de comapnii participante

Prezentarea Programului

23 aprilie

Mic dejun

Prezentari:

  • Prezentare generala a ONU
  • ONU si tendintele din  activitatea de achizitii

Pranz

Prezentari:

  • Inregistrarea furnizorilor
  • Aspecte legale ale achizitiilor ONU
  • Sprijin UN/PD pentru inregistrarea in direct
  • Procesul de licitare

Seciuni:

  • Engineering
  • TIC (Tehn. Inf si Com.)

Intalniri 1-on-1 pe durata intregii dupa-amieze

A IX-a Receptie EU-UN

24 aprilie

Mic dejun

Sesiuni pe tematici specifice:

  • Schimband locul cu oficialii ONU
  • Realitatile achizitiilor ONU

Pranz

Prezentari:

  • Proiectele Bancii Mondiale

Sectiuni:

  • Raspunsul ONU la crizele umanitare
  • Parteneriate globale B2B

Intalniri 1-on-1 pe durata intregii zile

Receptie informala

25 aprilie

Mic dejun

Intalniri 1-on-1 pe durata intregii dimineti

Sesiune speciala Haiti

Sectiuni si prezentari ale eforturilor de reconstructie si dezvoltare in Haiti

 

INREGISTRAREA

Accesati www.eupf.org pentru mai multe detalii si pentru inre-gistrare. Inregistrarea incepe in data de 16 Ianuarie ora 15:00 (ora Europei Centrale)

Taxe:$850-primul reprezentant**

$750-al doilea reprezentant     si

reprezentantii guvernamentali

*  Organizatiile ONU au fost invitate sa participe la acest seminar. Bazat pe experienta anilor precedenti, participarea este scontata, dar nu garantata

** Numarul maxim este de doi reprezentanti/companie. Translatorii trebuie sa se inregistreze ca ce de- al doilea reprezentant.

PROGRAMUL (in detaliu) *

23 aprilie

Inregistrarea participantilor si mic dejun

Anunturi si cuvantul de bun-venit, adresat de presedintele EUPF, urmat de Delegatia UE la ONU si de

Departamentul de Management al ONU

Prezentare: Prezentarea generala a ONU

Prima  sesiune consta in prezentarea generala, menita sa prezinte organizatiile ONU participante la seminar, mandatul acestora si genul de bunuri si servicii pe care acestea le achizitioneaza. Organizatii ONU participante: UN Procurement Division (UN/PD), United Nations Development Program-UNDP (PNUD), World Food Program-WFP, United Nations Children’s Fund-UNICEF (Fondul ONU pentru Copii), United nations Office for Project Services -UNOPS, United Nations High Commission on Refugees-UNHCR, United Nations Relief Works Agency-UNRWA si United Nations Industrial Development Organization (UNIDO).

Prezentare: ONU si tendintele din activitatea de achizitii

UNOPS: Se vor discuta evolutiile in curs, ce se inregistreaza in activitatea de achizitii

Pranz

Prezentare: Inregistrarea furnizorilor (in baza de date a ONU)

Inregistrarea ca furnizor, la UNGM (United Nations Global Marketplace-Portalul de achizitii al ONU), precum si la diversele organizatii ONU este obligatorie pentru a putea face afaceri cu ONU. Inregistrarea corecta, cu datele precise permite ONU sa contactele compania inregistrata pentru oportunitati d eafaceri, folosindu-se bazele de date ale furnizorilor aflate la dispozitia ONU. Prezentarea ofera posibilitatea unei documentari detaliate asupra procesului de inregistrare in diferitele baze de date utilizate de catre organizatiile ONU.  Permite crearea unei imagini de ansamblu asupra procedurilor de inregistrare, furnizarea de informatii despre companie si alte cerinte.

Prezentare: Aspecte legale ale achizitiilor ONU

ONU este o organizatie suverana. Prezentarea pune in discutie aspectele legale legate de afacerile cu organizatiile si programele ONU si cum acestea pot influenta procesul de achizitii si contractele cu sectorul privat.

 

Consultanta si sprijin pentru inscrierea directa in baza de date a furnizorilor UN/PD

Personalul ONU va va asista raspunzand la intrebarile specifice pe care le puteti avea in legatura cu inregistrarea in baza de date a furnizorilor UN/PD sau UNGM. Puteti aduce laptop-ul si sa va accesati contul UNGM. Va va fi asigurat accesul la Internet.

Prezentare: Procesul de licitare

Aceasta prezentare ofera o imagine sintetica a desfasurarii procesului de licitare. Mai precis, indica unde se pot obtine oportunitatile de licitatii, precum si modalitatile de licitare pentru obtinerea de contracte cu ONU, pentru bunuri, lucrari sau servicii de consultanta.

Sectiune: Engineering

Engineering; Constructii, Apa, Tehnologii de mediu, Energie, Constructii prefabricate, Deseuri, Consultanta; in cadrul acestei sesiuni firmele vor fi informate asupra oportunitatilor de afaceri, pentru consultanti si furnizorii de servicii profesioniste, cu organizatiile ONU participante la seminar si vor invata cum isi pot comercializa serviciile catre aceste organizatii.

Sectiune: ICT (Telecomunicatii si Soft)

Telecomunicatiile si Tehnologia Informatiei constituie elementul-cheie pentru facilitarea comunicarii intre organizatiilesi birourile ONU aflate geografic la (mare) distanta. Ofera companiilor furnizoare de astfel de bunuri si servicii oportunitati majore de afaceri. In cadrul acestei sectiuni mai multe organizatii ONU vor furniza o imagine de ansamblu a cerintelor si necesitatilor lor specifice de achizitii.

Seara

Cea de-a IX a Receptie EUPF

24 aprilie

Mic dejun

Sectiune: Schimband locul (cu oficialii ONU)-o ora in locul oficialilor ONU

Aceasta sectiune interactiva este sustinuta de oficialii UN/PD. UN/PD efectueaza, intre altele, achizitiile pentru sediile ONU si pentru misiunile de mentinere a pacii, pe baza cerintelor stabilite de catre Department of Foed Support-DFS (Departamanetul de sprijin in teren). UN/PD va pregati (in forma tiparita) un numar de cazuri reale de achizitii, continand intrebari pentru companii, iar acestea din urma vor trebui sa aleaga modalitatea in care ar decide ele achizitiile respective. EUPF va distribui companiilor intrebarile in avans, astfel incat acestea sa aiba o sanasa de a se pregati. Cazurile in discutie sunt exemple de achizitii de bunuri, in misiunile din teren.

Sectiune: Realitatile achizitiilor ONU

Pe baza celor invatate in cadrul sectiunii referitoare la licitare, UN/PD va parcurge etapele procesului de licitare si isi va concentra atentia pe sfaturi practice privind achizitiile si pe dificultatile si greselile curente ce se pot face in diferite cazuri.

Pranz

Prezentare: Proiectele Bancii Mondiale

In cadrul acestei prezentari, un oficial al Bancii Mondiale va oferi o imagine  generala a Grupului Bancii Mondiale si a activitatii de achizitii in cadrul proiectelor finantate de catre Banca Mondiala.

Sectiune: Raspunsul ONU la crizele umanitare

Diferitele organizatii  ONU au propria raspundere in cazul crizelor umanitare. Sectiunea isi indreapta atentia spre ce face fiecare in diferitele situatii si cum afecteaza aceasta procesul de achizitii al fiecarei organizatii ONU. Sectiunea formeza, de asemeni, o imagine de ansamblu asupra regulilor si standardelor specifice in cazul achizitiilor de urgenta si o imagine din interior asupra necesitatii de a furniza bunuri si servicii in regiuni (post-) conflictuale.

Sectiune: Parteneriate globale B2B

In cadrul acestei sectiuni organizatiile ONU vor discuta regulile fiecarei organizatii referitoare la posibile colaborari intre furnizorii ONU, precum si celee mai comune forme de colaborare intre companiile implicate in procesul de achizitii ONU.

Doua dintre companiile cu experienta in derularea de afaceri cu ONU prin intermediul parteneriatelor globale B2B, vor impartasi din experienta lor.

Intrebarile carora li se va raspunde in cadrul acestei sectiuni sunt:

  • Cum se gasesc firmele unele cu altele astfel incat sa creasca sansa participarii in licitatii de volum mare, nu doar companiiler vestice, ci si, in mod special, partenerii locali in tarile-tinta ale proiectelor?
  • Cum vede ONU consortiile cu parteneerii locali?
  • Care este structura legala a parteneriatelor-cine este contractorul principal si cine subcontractorul?
  • Cine  trebuie sa fie inregistrat si cine este raspunzator? Cum functioneaza garantiile de participare la licitaii in aceste cazuri?

Seara

Receptie informala

25 aprilie

Mic dejun

Prezentari si sectiuni: Haiti

La doi ani dupa cutremur, care este situatia la fata locului? tara pare sa se fi miscat inainte catre o faza de reconstructie. Cu Haiti, o tara in tranzitie-de la faza in care necesita ajutor umanitarla faza in care are nevoie de dezvoltare si reconstructie, care sunt principalele bunuri si sericii de care are nevoie ONU in urmatoarea faza de asistenta? Prezentarea va oferi raspunsuri si idei asupra directie in care ar putea sa se indrepte ONU in reconstructia din Haiti.

Intalnirile directe 1-on-1 se vor desfasura in timpul seminarului, incepand cu dupa-amiaza primei zile, continuand cu diomineata si dupa-amiaza ceelei de-a doua zile si incheindu-se cu dimineata celei de-a treia zile.

Companiile pot alege la care anume prezentari si sectiuni doresc sa participe, in timpul inregistrarii. Intalniriel 1-on-1 vor fi organizate functie de aceasta.

INREGISTRAREA

 Vizitati www.eupf.org pentru mai multe informatii si pentru inregistrare.

Inregistrarea incepe pe data de 16 ianuarie 2012, ora 15:00 (ora Europei Centrale)=ora 16:00 (ora Bucurestiului)

Taxe participare: $850

$750 pentru al doilea reprezentant al companiei

$750 pentru reprezentantii guvernamentali

Seminarul de achizitii anual UE-ONU este organizat de catre European Procurement Forum (EUPF), organizatie non-profit avand ca scop promovarea la ONU a companiilor din tarile  membre UE.

 *Schita programului poate fi suferi modificari fara o avertizare prealabila si, ca atare, va rugam verificati pagina web www.eupf.org pentru cea mai actuala varianta a programului.


Facebook Twitter Email

Comments are closed.

Cauta
Articole - Romania pozitiva